REGLER FOR LEJE AF LOKALER

Adgang og udlevering af nøgle til lokalerne efter aftale med personalet i Midtmors Sport.

Aflevering efter aftale med personalet i Midtmors Sport.

Borde, stole er inkl. i lejen.

Service 10 kr. pr. person.

Der skal tages hensyn til centrets øvrige gæster.

Rygning foregår selvfølgelig kun udendørs – og IKKE ved hovedindgangen. Benyt venligst de opsatte askebægre.

Der må ikke overnattes i huset uden aftale.

Idrætshallerne opfylder sikkerhedskrav og krav om tilsyn af redskaber. 

Al aktivitet i hal og springudstyr er på eget ansvar. 

Lejer har det fulde ansvar for de lejede faciliteter (inkl. musikanlæg) og deres anvendelse i lejeperioden.

Faciliteterne afleveres i samme fysiske stand som ved modtagelse – dette gælder både inde og ude arealer.

Lejer er ansvarlig for eventuelle myndighedstilladelser der knytter sig til arrangementet.

Lejer er økonomisk ansvarlig for eventuelle skader på de lejede faciliteter eller inventar, forvoldt ved lejers eller dennes gæsters brug.

Manglende service erstattes efter gældende pris.

Lejer er ansvarlig for låsning af aftalte døre.

Lejer medbringer selv karklude og viskestykker.

ALLE stearinlys, fyrfadslys og andre levende lys SKAL slukkes når et lokale forlades.

Rester af stearinlys, fyrfadslys m.m. SKAL vandes over inden de kommer i affald.

Der udlejes ikke til ungdomsfester o.l.  

Betaling: Betaling af leje sker på faktura efter arrangementet.

Rengøring: Lokalet skal ryddes og grov-rengøres. Der er rengøringsmidler, koste, støvsugere m.m. i centret. 

Affaldet SKAL sorteres på følgende måde:

Container for flasker og glas.
Container for pap og plastik.
Container til mad.
Container til restaffald.

Når du afleverer centret, skal du:

Vaske borde og stole af

Stille borde og stole på plads.

Feje/støvsuge alle gulve.

Al service skal skylles af inden vask.

Vaske porcelæn og service af og sætte på plads på hylderne – i tør tilstand.

Rengøre opvaskemaskine – tømmes for vand.

Rengøre ovne og køle/fryseskab.

Rengøre kaffemaskine.

Køkkenet rengøres.

Smide affald i container ved cykelskuret. 

Opfyldes opstående regler ikke, opkræves der for ekstra timer á 300 kr. til udbedring af overstående.

TILKØB:

Service 10 kr. pr. person.

Køleskab i festlokale – 200 kr. 

Bar (inkl. opstilling) 300 kr.

Projektor – 200 kr. 

Musikanlæg/Soundboks – 200 kr.

Mikrofon/lydanlæg – 200 kr.

Scene (inkl. opsætning) 500 kr.

Rislamper nedsunket fra loftet (inkl. opsætning) 500 kr.

Juleguirlander nedsunket fra loftet (inkl. opsætning) 500 kr.

Trampolin og springgrav m. instruktør – 500 kr. (1,5 time inkl. opsætning og nedtagning)

Vogn med mange forskellige bolde – 100 kr. 

Bordtennisbord med bat og bolde – 100 kr.

Badmintonnet med ketcher og plastikbolde – 100 kr. 

Diverse festspil som beerpong, shuffleboard, bob m.m. – 100 kr. pr. spil.

Ødelagte redskaber, bolde m.m. erstattes efter gældende pris.

Priserne er inkl. moms.

Prislisten er gældende til den 31/12-2023.

Der tages forbehold for tastefejl.